söndag 3 juni 2007

Halva problemet avklarat!

Jag lät mig nedslås av motgångarna, men bara för en kväll. Nästa dag var jag igång och letade igen. Och minsann, ringde inte ägaren till Drömbil 2 upp mig!

Det är en Toyota från -83, smogkollad och klar, inget trassel. VIN-numret (Vehicle Identification Number, en behändig grej att ha vid bilköp) visade inga tidigare olyckor eller andra problem. Här är en bild på skönheten:



Det blir på sätt och vis rätt skönt att slippa t-banan. Man vet aldrig vem man hamnar bredvid. Folk är framfusiga. Folk luktar sprit. Nu har jag bara det här att oroa mig för.

PS. Jag vill tacka alla som hjälpt mig genom att försöka låna ut pengar med mer eller mindre lyckat resultat. Tack också för allt moraliskt stöd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det löste sig till slut. Vi här hemma (mamma o syrran) kände oss riktigt desperat härom kvällen då vi ej kunde ringa till dig och våra respektive mail slutade fungerar precisi när vi skulle försöka hjälpa dig. Då kändes USA väldigt långt borta i denna tekniska värld där avstånd annas inte märks
Syster Yster

Sanna sa...

Slutade mailen att fungera? Hur gick det till?

Det förklarar varför ni valde att kommunicera genom kommentarer (som jag inte publicerade) på den här bloggen... :)

Anonym sa...

Jag hoppas att du slipper fler bekymmer nu :)